Lad os være Jeres MUSE

Oplev en ny og anderledes tilgang til idé og konceptudvikling

Konceptudvikling handler i bund og grund, om alt det, der knytter sig til Jeres produkt – services, apps, content, events, branding, sociale medier etc.

Vores workshops vender Jeres traditionelle mind-set helt på hovedet og udfordrer Jer til at tænke mere kreativt og innovativt omkring Jeres produkt og brand. Kort fortalt, så hjælper vi Jer med at tænke mere anderledes og mere ud af boksen og I vil opleve, at vi på ganske kort tid kan inspirere Jer til at skabe:

Nye originale og konceptuelle idéer
Nye Forretningsmodeller
Nye brugeroplevelser
Nye strategiske digitale koncepter
Nye kommunikationsløsninger

Spil med os!

Gennem leg, samskabelse og kreative såvel som strategiske udfordringer, spiller vi os sammen frem til originale, konceptuelle og brugbare idéer.

Vi har struktureret den kreative process i vores ’MUSE’ lærings-brætspil, der tager spillerne på en rejse gennem strategiske og kreative udfordringer og ender ud med at udvikle værdiskabende forretningskoncepter og nye kreative kommunikationsmuligheder.

Vores workshops forløber sig over 2-8 timer, alt afhængig af, hvilket fokus I vælger, og hvor meget I ønsker at uddybe og kvalificere Jeres ideer. Fælles for alle vores workshops, er at komme frem til mindst én gennemarbejdet idé og ét koncept der står tilbage som et konkret løsningsforslag til det emne der er i fokus.

I vil således opleve aktivt at arbejde aktivt med Jeres organisations udviklingspotentiale og meget hurtigt få et overblik over de fremtidsmuligheder der foreligger Jer. Samtidig vil I også opleve, hvordan leg og samskabelse kan styrke jeres team og forskellige grene af Jeres organisation.

Den kreative problemknuser

2-8 timer / 3-8 deltagere

Vi starter denne effektive workshop med en problem-stilling eller et emne, som på forhånd er defineret. Vi hjælper gerne med at finde det rette emne, men måske har du allerede en problem-stilling vi kan hjælpe med at løse?

Formålet med denne workshop er at skabe et helt nyt perspektiv, på velkendte scenarier. Således vil deltagerne derfor komme rundt om utallige kreative og innovative løsningsforslag og afslutningsvis, beslutter deltagerne i samråd hvilken løsning der vælges som det “vindende koncept”.

EKSEMPLER PÅ LØSTE PROBLEMSTILLINGER

Hvordan forbedrer vi den tid vi har med de ældre, så vi kan hjælpe dem til at få en bedre livskvalitet?
How Might We….

Ældreplejen, Hjørring Kommune, Danmark

Hvordan hjælper vi unge mennesker med at komme sikkert hjem fra en bytur?
How Might We….

Barcardi

Hvordan fremhæver vi bedst muligt de forskellige smags og sundhedsfordelene ved det nye Quaker havregrynsprodukt?
How Might We….

Quaker

Hvordan skaber vi en kollektiv platform der er bygget op omkring sociale ydelser med de samme værdier som en non-profit organisation?
How Might We…

Social Innovation Brief

Hvordan muliggør vi at lavt stillede børn fra storbyen kan få lov til at opleve naturen på landet?
How Might We….

Children's House, HMW Agency

Hvordan skaber vi på bedst muligvis en kampagne under VM i kvindefodbold?
How Might We….

VISA

Det siger kunderne...

Jeg føler i høj grad at vi har fået et helt nyt syn på vores organisation. På blot 3 timer, nåede vi frem til at eksperimentere med at hav af stratgiske muligheder og kreative løsningsforslag.
Hanna Elin

Adm. Direktør

På blot 2 timer, kom vi ikke blot frem til nogle helt unikke idéer og løsninger, men vi fik også en oplevelse, der har styrket vores team og deres samarbejde.
Ian Whittle

Innovativ Direktør, AMV BBDO

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart